• moje konto
    • Okulary
    • Okulary przeciwsłoneczne
    • Soczewki kontaktowe
    • Porady
    • Usługi

    Zwroty w Fielmann

    Chcą Państwo zwrócić produkt? Można zwrócić do nas zamówienie w ciągu 30 dni bez żadnych problemów. Na tej stronie informujemy o możliwościach zwrotu towaru za pośrednictwem DPD lub InPost, jak również o warunkach zwrotu w przypadku przesyłki za pobraniem.


    Jak to zrobić:

    1. Produkt, który chcesz odesłać włóż do paczki.
    2. Na dokumencie zwrotu podaj przyczynę zwrotu i ten dokument także włóż do paczki.

    Jakie są możliwości zwrotu?

    Zwrot kurierem DPD

    a) W celu dokonania zwrotu kurierem DPD wykorzystaj załączoną etykietę zwrotną DPD. Naklej ją na zamkniętą paczkę i udaj się do najbliższego punktu DPD Pickup (swój najbliższy punkt DPD Pickup znajdziesz tutaj: https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup/) i tam nadaj paczkę.
     

    Zwrot przez paczkomat InPost

    a) Przejdź na stronę: www.fielmann.pl/inpost
    b) Wpisz tam numer swojego zamówienia i swoje dane kontaktowe
    c) Po przesłaniu danych otrzymasz SMSem i e-mailem kod nadania zwrotu. Uwaga kod jest ważny 72 godziny.
    d) Usuń z odsyłanej paczki starą etykietę i napisz na paczce kod nadania zwrotu
    e) Udaj się do wybranego paczkomatu(najbliższy paczkomat znajdziesz na stronie: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat.
    Na ekranie wybierz "Chcę wysłać paczkę" i wprowadź otrzymany kod nadania zwrotu. Nastepnie włóż paczkę
    do skrytki i zamknij skrytkę.Twoja paczka zostanie przetransportowana do naszego centrum zwrotów.

    Zamówienie za pobraniem

    Opłacili Państwo zamówienie za pobraniem? W takim razie proszę przejść na stronę: fielmann.pl/pzp I wprowadzić tam numer zamówienia oraz dane bankowe. Gdy tylko otrzymamy Państwa przesyłkę, zwrócimy Państwu należną kwotę.

    Czy w przypadku Pocztexu możliwy jest zwrot?

    Zwroty nie są możliwe w przypadku Pocztexu. Prosimy o wysyłkę za pośrednictwem DPD lub InPost.

    Obsługi klienta

    Twoje zadowolenie jest dla nas priorytetem, dlatego bardzo sobie cenimy wszelkie uwagi i sugestie. W razie pytań, sugestii lub krytycznych uwag prosimy o kontakt z serwisem klienta pod bezpłatnym numerem telefonu 800 343 562 czynnym od poniedziałku do piątku, w godz. od 9:00 do 18:00. Alternatywnie do kontaktu z naszym działem obsługi klienta możesz wykorzystać formularz kontaktowy.

    Formularz kontaktowy

     

     

    Zeichenfläche 4 Servi c e auditif Servizio per appa r e c chi acustici user-loggedout user-loggedin Compass Rechnung Przelewy24 BlikLight pobraniem PayPal Visa Mastercard dobirka