Usługi przyjazne dla konsumenta
Fielmann wielokrotnie wprowadzał świadczenia przyjazne dla konsumenta, których wcześniej w branży nie oferowano.
Gwarancja zwrotu pieniędzy:
jeśli w ciągu sześciu tygodni po dokonaniu zakupu w firmie Fielmann znajdą Państwo gdzie indziej taki sam produkt w niższej cenie, przyjmiemy towar z powrotem i zwrócimy pieniądze.
Trzy lata gwarancji na wszystkie okulary, w tym na okulary dla dzieci:
w firmie Fielmann kupują Państwo sprawdzoną jakość. Wszystkie oprawy z kolekcji Fielmann spełniają wymogi normy DIN EN ISO 12870.
Gwarancja satysfakcji:
jeżeli nie są Państwo zadowoleni ze swoich nowych okularów przyjmiemy je z powrotem, zwracając pieniądze lub wymienimy je na inny model. W każdej chwili.
Ubezpieczenie:
w cenę okularów wliczone jest całoroczne ubezpieczenie okularów korekcyjnych od pęknięcia, utraty, kradzieży a nawet zgubienia. Wysokość ubezpieczenia: do 200 zł za oprawę i do 100 zł za każde szkło. Udział własny przy szkodzie całkowitej wynosi 40 zł. Dokładne informacje odnośnie zakresu ubezpieczenia okularów znajdą Państwo w otrzymanych warunkach ubezpieczenia. Rezygnacja z ubezpieczenia oznacza obniżenie ceny produktu o 10 zł.
Bezpłatne badanie wzroku:
kompetentni optycy skontrolują Państwa wzrok, korzystając z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
Serwis firmy Fielmann dla klientów:
pragniemy, by nasi klienci byli zadowoleni ze wszystkich świadczeń firmy Fielmann. Na wszystkie zastrzeżenia i propozycje czekają nasi konsultanci pod bezpłatnym numerem 800 343562. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.fielmann.com
Salony Fielmann
Szukają Państwo najbliższego salonu Fielmann w swojej okolicy?