Zeichenfläche 4 Servi c e d a c oustique auditi v e Servizio per appa r e c chi acustici user-loggedout user-loggedin Compass Rechnung Przelewy24 PayPal Visa Mastercard
    • Okulary
    • Okulary przeciwsłoneczne
    • Soczewki kontaktowe
    • Porady
    • Usługi
    Wykonanie okularów
    O okularach

    Nowoczesna technologia i rzemiosło!

    Krok 7: Wykonanie okularów

    Po określeniu ostrości wzroku, wyborze oprawki i centrowaniu szkieł okularowych kolejnym krokiem jest wykonanie okularów. To pracochłonny proces rzemieślniczy.


    Każdy salon Fielmann dysponuje warsztatem. Tutaj optyk okularowy szlifuje dostarczane przez producentów okrągłe szkła okularowe nadając im odpowiedni kształt i dopasowuje je do oprawy okularowej.

    Najpierw odbywa się ponowna kontrola jakości. Optyk sprawdza, czy szkła nie mają zadrapań, wtrąceń lub innych wad oraz czy wartości optyczne odpowiadają danemu zleceniu, a powierzchnia jest nienaganna?

    Proces doszlifowywania wymaga wielkiej precyzji i rzemieślniczych umiejętności. Osadzenie szkieł w oprawce to praca wymagająca milimetrowej dokładności. Najnowocześniejsza technika jak np. automatyczne szlifierki CNC wspomagają manualne umiejętności naszych kompetentnych optyków. W warsztatach obowiązują surowe normy. Nawet jeśli wartości szkieł odbiegają tylko nieznacznie, szkła zostaną ponownie zamówione i okulary na nowo wykonane.

    Krok 8: Kontrola końcowa

    Kontrola końcowa gotowych okularów

    Ósmy krok na drodze do własnych okularów to rygorystyczna kontrola końcowa. Optyk w warsztacie sprawdza wszystkie dane. Za pomocą dioptromierza (frontofokometru) ocenia on zgodność wartości zamówionych z wartościami wykonanych szkieł. Optyk kontroluje jeszcze raz oprawkę i bada ją pod kątem ewentualnych uszkodzeń lub deformacji. Okulary, zanim wyjdą z warsztatu, sprawdzane są więcej niż dziesięć razy. Tylko okulary, do których nie ma żadnych zastrzeżeń, opuszczają salon Fielmann.

    Krok 9: Powiadomienie

    Powiadomienie klienta

    Dziewiąty krok na drodze do własnych okularów to powiadomienie klienta o tym, że okulary są gotowe do odbioru. Informacja wysyłana jest SMS-em, przekazywana telefonicznie lub listownie pod wskazany adres: „Szanowny Kliencie firmy Fielmann, Państwa okulary są gotowe – mogą je Państwo odebrać w naszym salonie!”

    MODA, JAKOŚĆ I KORZYSTNE CENY. ŚWIADCZENIA FIRMY FIELMANN.
    Gwarancja satysfakcji

    W salonach Fielmann kupują Państwo bez ryzyka. Jeżeli nie będą Państwo zadowoleni z nowych okularów, mogą Państwo je wymienić lub oddać, a my zwrócimy cenę zakupu. W każdej chwili.


    Gwarancja zwrotu pieniędzy

    W salonach Fielmann kupują Państwo w korzystnych cenach, które gwarantujemy. Jeżeli w ciągu 6 tygodni od zakupu zobaczą Państwo takie same okulary oferowane gdzie indziej w bardziej korzystnej cenie, Fielmann przyjmie okulary z powrotem i zwróci cenę zakupu.


    Trzyletnia gwarancja

    W salonach Fielmann otrzymują Państwo sprawdzoną jakość. Wszystkie oprawy z Kolekcji Fielmann przeszły pomyślnie kontrolę użytkowania zgodnie z normą DIN EN ISO 12870.