„Państwa okulary są gotowe!”
Krok 10: Odbiór i anatomiczne dopasowanie okularów
Dziesiąty krok na drodze do własnych okularów jest najprzyjemniejszy! To droga do salonu Fielmann po odbiór okularów.
Podczas odbioru w salonie Fielmann nowe okulary zostaną jeszcze raz anatomicznie dopasowane przez optyka. Czy okulary rzeczywiście wygodnie leżą? Nie powinny uciskać nosa i okolicy uszu ani zsuwać się. Ustalone podczas centrowania punkty odniesienia muszą bez zmian znajdować się przed oczyma. Optyk ponownie z dużym wyczuciem dopasowuje oprawkę okularową.
Wraz z okularami otrzymuję paszport okularowy, w którym zapisane są wszystkie wartości. „Jeśli pojawiłyby się jakieś problemy, prosimy w każdej chwili przyjść do nas lub do innego salonu Fielmann” mówi pan Schmiedecke, optyk okularowy. Słowo „serwis” piszemy wielkimi literami i oferujemy go bezpłatnie!”
Kilka dni po moich odwiedzinach w salonie Fielmann przy ulicy Mönckebergstraße w Hamburgu idę w moich nowych okularach progresywnych zadowolona do domu.
„Super okulary. Skąd je masz...?”, pyta przyjaciółka. Moja odpowiedź: „Okulary: Fielmann!”
Gwarantujemy dobre widzenie!
W salonach Fielmann kupują Państwo bez ryzyka. Jeżeli nie będą Państwo zadowoleni z nowych okularów, mogą Państwo je wymienić lub oddać, a my zwrócimy cenę zakupu. W każdej chwili.
Z całą pewnością! Nasze usługi na drodze do własnych okularów!
Frank Schmiedecke, mistrz optyki okularowej i kierownik oddziału podkreśla: „Dobre widzenie, odpowiednie ułożenie okularów i dobry wygląd są dla nas bardzo ważne!” W firmie Fielmann przykłada się najwyższą wagę do zadowolenia klienta. Może jednak klient kupując okulary był trochę za odważny i w domu jest niezadowolony? To żaden problem! W salonach Fielmann kupują Państwo bez ryzyka. Jeżeli nie będą Państwo zadowoleni z nowych okularów, mogą Państwo je wymienić lub oddać, a my zwrócimy cenę zakupu. W każdej chwili.
Firma Fielmann to nie tylko lider na rynku cen, firma dominuje również pod względem jakości, usług, know-how i kształcenia. Każdy z tych obszarów jest regularnie sprawdzany, kontrolowany, ulepszany i certyfikowany. Dla wszystkich pracowników firmy Fielmann odbywają się regularne szkolenia. Frank Schmiedecke tak uzasadnia wysokie wymagania w firmie Fielmann: „Swojej mamie nigdy nie sprzedałbym czegoś, do czego nie byłbym w stu procentach przekonany: wysokie wymagania stawiam sobie obsługując każdego klienta!“
Tak rozumiana obsługa klienta znajduje odzwierciedlenie w sukcesie naszej firmy: co drugie okulary sprzedawane w Niemczech pochodzą z salonów Fielmann. Ponad 90 procent naszych klientów to nasi stali klienci.