REGULAMIN PROMOCJI
„W pakiecie taniej”
Poniżej możesz zapoznać́ się̨ z zasadami promocji „W pakiecie taniej” (dalej: Promocja), którą̨ organizuje nasza spółka – Fielmann sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Małe Grabary 9, 61-756 Poznań́, KRS 0000085535, NIP: 7811700551, REGON: 634253405, o kapitale zakładowym w wysokości 28.544.000,00 zł (dalej: Organizator).
KTO MOŻE SKORZYSTAĆ W PROMOCJI?
1. Z Promocji może skorzystać́ pełnoletnia osoba fizyczna, która w okresie jej trwania kupi dwie pary okularów korekcyjnych spełniających warunki określone w Regulaminie (dalej: Uczestnik). Nie ma znaczenia, czy Uczestnik kupuje okulary jako konsument (i otrzymuje w związku z tym paragon fiskalny), czy na firmę (i otrzymuje fakturę VAT).
2. W Promocji nie mogą̨ brać́ udziału pracownicy i współpracownicy naszej firmy (Fielmann sp. z o.o. z siedzibą w Polsce).
MIEJSCE I CZAS PRZEPROWADZANIA PROMOCJI
3. Promocja przeprowadzana jest we wszystkich stacjonarnych salonach optycznych „Fielmann” w Polsce. Zakupy dokonane w sklepie internetowym www.fielmann.pl nie uprawniają do skorzystania z Promocji.
4. Promocja trwa od 30.07.2025 r. do 21.08.2025 r. (dalej: Okres trwania Promocji).
NA CZYM POLEGA PROMOCJA?
5. Uczestnik, który w Okresie trwania Promocji zamówi parę okularów korekcyjnych z bezbarwnymi soczewkami, których wartość (tych soczewek) wynosi min. 379 zł brutto może dokupić jedną parę korekcyjnych okularów przeciwsłonecznych z powłoką antyrefleksyjną (dalej: Pakiet promocyjnych okularów) i otrzymać na całe te zakupy (tj. obie pary okularów korekcyjnych) łącznie 200 zł rabatu (dalej: Rabat).
6. Promocja nie łączy się̨ z innymi akcjami promocyjnymi, które oferujemy naszym klientom w Salonach. W ramach jednych zakupów można skorzystać́ tylko z jednej oferty promocyjnej.
ZASADY PROMOCJI
7. Warunkiem skorzystania z Promocji jest jednorazowy (tzn. potwierdzony jednym dowodem zakupu) zakup dwóch par okularów korekcyjnych: pierwszej – ze szkłami bezbarwnymi (w których wartość soczewek wynosi min. 379 zł brutto) i drugiej – przeciwsłonecznych z powłoką antyrefleksyjną. Pakiet promocyjnych okularów musi zostać kupiony w tym samym Salonie, a wyboru opraw można dokonać spośród asortymentu dostępnego w danym Salonie.
8. Rabat udzielany jest w momencie dokonywania zapłaty za Pakiet promocyjnych okularów i rozłożony jest odpowiednio na wszystkie pozycje wskazane na dowodzie zakupu. Uczestnik może zapłacić za Pakiet promocyjnych okularów od razu po złożeniu zamówienia w Salonie lub później – przy jego odbiorze. Dla przyznania Rabatu decydująca jest data złożenia zamówienia na Pakiet promocyjnych okularów, która musi przypadać w Okresie trwania Promocji. Rabat nie zostanie udzielony w sytuacji, kiedy Uczestnik kupi okulary korekcyjne z bezbarwnymi soczewkami w innym terminie lub Salonie niż okulary przeciwsłoneczne z powłoką antyrefleksyjną lub kiedy kupi tylko jedną parę okularów korekcyjnych spełniających warunki wskazane w Regulaminie.
9. Okulary korekcyjne, w tym okulary przeciwsłoneczne z korekcją, mogą posiadać różne moce korekcyjne, o ile zostały przepisane tej samej osobie.
10. Uczestnik może skorzystać z Promocji wielokrotnie, tzn. do każdego zakupionego Pakietu promocyjnych okularów może otrzymać Rabat, o ile spełnione zostaną wszystkie warunki Promocji.
11. Z Promocji nie mogą skorzystać klienci (tzn. nie przysługuje im prawo do kupienia drugiej pary okularów korekcyjnych i uzyskania Rabatu), którzy złożyli zamówienie na okulary korekcyjne przed dniem 30.07.2025 (tj. przed startem Promocji), nawet jeśli zamówione okulary korekcyjne spełniają warunki wskazane w Regulaminie, a klienci odbiorą okulary jeszcze w Okresie trwania Promocji.
12. Skorzystanie z Promocji jest dobrowolne. Jeśli Uczestnik nie jest zainteresowany kupieniem korekcyjnych okularów przeciwsłonecznych z powłoką antyrefleksyjną po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie to nie przysługują mu wobec nas żadne roszczenia, np. o wypłacenie ekwiwalentu pieniężnego tych okularów.
REKLAMACJE
13. Reklamacje dotyczące Promocji Uczestnicy mogą̨ zgłosić najpóźniej do dnia 04.09.2025 r. (decyduje data wpływu do Organizatora).
14. Zgłoszenie reklamacyjne można przekazać́ w dowolny sposób, który pozwala na zapoznanie się̨ z jego treścią̨, np.
a) na piśmie: doręczyć́ je drogą pocztową (np. listem poleconym lub kurierem) nasz adres Fielmann sp. z o.o., ul. Małe Grabary 9, 61-756 Poznań z dopiskiem na kopercie "Reklamacja – W pakiecie taniej” lub osobiście pod wskazanym adresem w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 16:00
b) albo wysłać na adres e-mail: serwisklienta@fielmann.com w temacie maila podając: "Reklamacja – Reklamacja – W pakiecie taniej”.
15. W reklamacji Uczestnik podaje swoje imię̨ i nazwisko (na które zostało złożone zamówienie na Pakiet okularów promocyjnych), adres korespondencyjny lub adres e-mail do kontaktu i przesłania odpowiedzi na reklamację, jak również̇ wskazuje co jest przyczyną reklamacji i treść́ swojego żądania.
16. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji poinformujemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź prześlemy na adres kontaktowy wskazany w reklamacji, tj. e-mail lub adres korespondencyjny.
17. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postepowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń́ na drodze postepowania sadowego.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
18. [Administrator] Nasza spółka – Fielmann Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Małe Grabary 9, 61-756 Poznań́ jest administratorem danych osobowych osób biorących udział w Promocji. Możesz skontaktować́ się̨ z nami listownie na nasz adres siedziby wskazany w zdaniu poprzednim lub mailowo ma adres: daneosobowe@fielmann.com. Z naszym inspektorem ochrony danych osobowych możesz skontaktować́ się̨ pisząc na adres e-mail: daneosobowe@fielmann.com.
19. [Cele i podstawy prawne przetwarzania danych] Dane osobowe przetwarzamy w celu rozpatrywania ewentualnych reklamacji zgłoszonych w ramach Promocji. Podstawą przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
20. [Okres przetwarzania danych osobowych] Dane zgromadzone w związku z Promocją będziemy przechowywać́ do upływu 1 roku liczonego od końca roku, w którym zakończyła się̨ Promocja – na potrzeby obrony przed ewentualnymi roszczeniami dotyczącymi tego, że dany Uczestnik nie mógł skorzystać z Promocji. W przypadku zgłoszenia roszczenia, okres przechowywania i przetwarzania danych osobowych może ulec przedłużeniu, jeśli będzie to niezbędne dla rozpatrzenia roszczenia i ewentualnej obrony przed takim roszczeniem.
21. [Odbiorcy danych] Twoje dane będziemy ujawniać́ podmiotom (firmom) z którymi współpracujemy przy obsłudze reklamacji w Promocji, np. Koordynator, dostawcy usług IT (poczta elektroniczna) czy kancelarie prawne. Twoje dane ujawniamy innym podmiotom tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do przeprowadzenia Promocji. W każdym przypadku, gdy ujawniamy dane innym podmiotom dokonujemy tego w ramach obowiązujących przepisów. Jeśli nasi usługodawcy przetwarzają̨ dane w naszym imieniu, muszą zapewnić́ gwarancje wdrożenia rozwiązań́ technicznych i organizacyjnych, które będą̨ chroniły Twoje dane osobowe i spełniały wymogi ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
22. [Wymóg podania danych] Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne, żebyś́ mógł skutecznie zgłosić́ reklamację. Niepodanie danych oznacza, że nie będziemy mogli odpowiedzieć́ na zgłoszoną przez Ciebie reklamację.
23. [Twoje prawa] W związku z tym, że przetwarzamy Twoje dane osobowe przysługują̨ Ci następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych i zasad ich ochrony;
b) prawo do sprostowania danych;
c) prawo do usunięcia danych;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych.
24. Ponadto, masz również̇ prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych realizowanego w prawnie uzasadnionym interesie, o ile znajdujesz się̨ w szczególnej sytuacji i nie chcesz, aby Twoje dane były przetwarzane w ww. celu. W niektórych sytuacjach możemy mieć́ jednak ważne, prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które będą̨ miały pierwszeństwo wobec Twoich interesów, praw i wolności. W niektórych sytuacjach przetwarzanie Twoich danych może być́ również̇ niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń́. W takich przypadkach nie będziemy mogli uwzględnić́ sprzeciwu.
25. Wszelkie żądania dotyczące realizacji Twoich praw możesz zgłaszać́ nam z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych w pkt 21. Regulaminu.
26. [Prawo do złożenia skargi] Jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych, to masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, www.uodo.gov.pl). W ramach wykonania tego uprawnienia należy podać́ pełny opis zaistniałej sytuacji, wskazać́, jakie działanie uznajesz za naruszające Twoje prawa lub wolności oraz czego się̨ w związku z tym domagasz. Skargę̨ należy złożyć́ bezpośrednio do organu nadzoru: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
27. [Inne postanowienia] Dane osobowe nie będą̨ wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. Nie zamierzamy również̇ przekazywać́ danych osobowych do państwa spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani organizacji międzynarodowej.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
26. Promocja stanowi przyrzeczenie publiczne Organizatora w rozumieniu art. 919-921 Kodeksu cywilnego. Promocja nie jest grą losową, zakładem wzajemnym, grą w karty ani grą na automatach, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
27. Jako Organizator zastrzegamy sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Promocji w okresie jej trwania, jeżeli jest to uzasadnione celem Promocji i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, z tym, że zmiany te nie mogą̨ naruszać́ praw już̇ nabytych przez Uczestników. Przykładem powyższej zmiany Regulaminu jest przedłużenie Okresu trwania Promocji lub zwiększenie puli Promocyjnych okularów przeciwsłonecznych. Informacja o zmianie Regulaminu będzie dostępna w Salonach.
28. Nie możesz przenieść́ na inną osobą uprawnień́ wynikających z uczestnictwa w Promocji.
29. Regulamin jest jawny i jest dostępny w Salonach.
30. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego i innych ustaw.