Pomoc

Konto klienta

Jak mogę dokonać rejestracji?

W celu założenia konta klienta kliknij na ikonę w prawym górnym rogu na stronie internetowej naszego sklepu internetowego. Następnie kliknij na „Rejestracja" i wypełnij formularz rejestracji.

Masz również możliwość zarejestrowania się podczas składania zamówienia. Po kliknięciu w koszyku na „Przejdź do kasy" możesz zarejestrować się klikając na „pierwsza rejestracja".

Jeżeli posiadasz już konto klienta, możesz tą samą drogą zalogować się wpisując swoje dane dostępu (adres e-mail i hasło).


Jak mogę zmienić hasło?

Zaloguj się używając swoich danych logowania (adres e-mail i hasło) na koncie klienta Fielmann.Hasło możesz zmienić w zakładce “Ustawienia”.


Co zrobić kiedy nie pamiętam hasła.

Jeżeli nie pamiętasz hasła możesz je w łatwy sposób zresetować podczas logowania“. Kliknij na „Nie pamiętam hasła“ i podaj swój adres e-mail, którego użyłeś zakładając konto klienta. Następnie zostanie przesłana Ci wiadomość e-mail, dzięki której zresetujesz swoje hasło.


Jak usunąć konto klienta Fielmann?

Zgłoś się do naszego działu obsługi klienta i poinformuj nas o swojej sprawie.Z działem obsługi klienta możesz skontaktować się drogą e-mailową e-sklep@fielmann.com i telefonicznie pod bezpłatnym numerem 800 / 343562 (pon.-piątek w godz: 09:00 - 18:00). Alternatywnie do kontaktu z naszym działem obsługi klienta możesz wykorzystać formularz kontaktowy.


Jak wylogować się z konta Fielmann?

Jeżeli chcesz wylogować się będąc zalogowanym na koncie klienta w Fielmann kliknij na „Wyloguj“ w górnym prawym rogu.

Zamówienie

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zainspiruj się naszą różnorodną ofertą i dodaj wybrany produkt do koszyka. Otwórz koszyk i kliknij na przycisk „Przejdź do kasy", aby kontynuować proces składania zamówienia. W sklepie internetowym Fielmann nie ma minimalnej wartości zamówienia.

Jeśli jeszcze nie posiadasz konta klienta, zarejestruj się klikając na „pierwsza rejestracja".

Jeżeli posiadasz już konto klienta, zaloguj się używając swoich danych dostępu (adres e-mail i hasło).

Masz również opcję zamówienia jako gość. 

Następnie podaj adres dostawy i wybierz metodę płatności. Jeszcze tylko jedno kliknięcie i możesz sfinalizować składanie zamówienia.


Czy mogę zamówić jako gość?

W sklepie internetowym Fielmann masz opcję zamówienia jako gość. Dodaj wybrany produkt do koszyka. Kliknij na koszyk w prawym górnym rogu, a następnie na przycisk „Przejdź do kasy“. Potem kliknij „Zamów jako gość". Wtedy będzie możliwe sfinalizowanie zamówienia.


Czy mogę anulować zamówienie?

Niestety anulowanie zamówienia nie jest możliwe. W przypadku pytań dotyczących zamówienia nasz dział obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji.Z działem obsługi klienta możesz skontaktować się drogą e-mailową e-sklep@fielmann.com i telefonicznie pod bezpłatnym numerem 800 / 343562 (pon.-piątek w godz: 09:00 - 18:00). Alternatywnie do kontaktu z naszym działem obsługi klienta możesz wykorzystać formularz kontaktowy.


Czy po złożeniu zamówienia mogę jeszcze zmienić adres do dostawy?

Niestety w przypadku zamówienia już złożonego nie ma możliwości zmiany adresu.


Czy wymagana jest minimalna wartość zamówienia?

Nie, w sklepie internetowym Fielmann nie ma minimalnej wartości zamówienia.

Wysyłka & Dostawa

Jaki jest czas dostawy?

Produkty dostępne od zaraz dostarczamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeżeli produkt nie jest dostępny od zaraz, czas dostawy wynosi do 7 dni roboczych.


Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Po przekazaniu przesyłki naszemu dostawcy usług kurierskich, firmie DPD otrzymasz potwierdzenie wysyłki, które przesyłamy Ci drogą e-mailową wraz z tracking-code, dzięki któremu możesz łatwo śledzić swoją przesyłkę.


Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Natychmiast po wpłynięciu zamówienia wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem.


Który dostawca usług kurierskich dostarczy moją paczkę?

Twoja paczka zostanie dostarczona przez firmę DPD.

Płatność

Jakie sposoby płatności są akceptowane?

Masz do wyboru następujące sposoby płatności:

  • Paypal
  • Karta płatnicza (Visa, Mastercard, Dotpay)
  • Płatność Przelewy 24


Dlaczego płatność kartą kredytową została odrzucona?

Odrzucenie Twojej karty kredytowej może mieć różne przyczyny. Należą do nich ogólne przyczyny techniczne z naszej strony, błąd podczas wprowadzania danych, ważność karty itp. Alternatywnie oferujemy następujące sposoby płatności: PayPal,  Płatność Przelewy 24


Kiedy zostanie obciążona moja karta kredytowa?

Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie zakupu.

Kupony & Rabaty

Jak mogę zrealizować kupon?

Jeżeli masz kupon możesz użyć jego kodu podczas dokonywania płatności. Zobaczysz pole na kupony i kody rabatowe, w które możesz wpisać swój kod. Kwota faktury za Twoje zamówienie zostanie odpowiednio zredukowana i zaktualizowana w widoczny sposób.


Mój kod kuponu nie działa, z czego to wynika?

Jeżeli Twój kod kuponu nie działa, może mieć to różne przyczyny:

  1. Kupon został już wykorzystany, jest więc zrealizowany.
  2. Kupon jest ważny w powiązaniu z minimalną wartością zamówienia.
  3. Kuponu nie można wykorzystać do wszystkich marek lub grup produktów.
  4. Upłynął okres ważności kuponu.

W przypadku dalszych pytań odnośnie kodu kuponu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.Z działem obsługi klienta możesz skontaktować się drogą e-mailową e-sklep@fielmann.com i telefonicznie pod bezpłatnym numerem 800 / 343562 (pon.-piątek w godz: 09:00 - 18:00). Alternatywnie do kontaktu z naszym działem obsługi klienta możesz wykorzystać formularz kontaktowy.


Czy kupony można wykorzystać również w salonach Fielmann?

Nie, kody kuponów można wykorzystać tylko online.

Zwroty – odesłanie produktu i zwrot należności

Jak odesłać produkt?

Włóż towar, który chcesz odesłać, do odpowiedniego, najlepiej oryginalnego kartonu. Podaj powód Twojego zwrotu na dokumencie zwrotu. Włóż dokument zwrotu razem z towarem do kartonu. Naklej na paczkę etykietę zwrotu, którą Ci przesłaliśmy. Oddaj swoją przesyłkę w jednym z punktów DPD.


Czy naliczane są koszty za przesyłkę zwrotną?

Dla naszych klientów zwroty nie wiążą się z żadnymi kosztami.


Jak otrzymać nową etykietę zwrotu?

Jeżeli utraciłeś etykietę zwrotu i potrzebujesz nowej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.Z działem obsługi klienta możesz skontaktować się drogą e-mailową e-sklep@fielmann.com i telefonicznie pod bezpłatnym numerem 800 / 343562 (pon.-piątek w godz: 09:00 - 18:00). Alternatywnie do kontaktu z naszym działem obsługi klienta możesz wykorzystać formularz kontaktowy.


W ciągu jakiego czasu mogę oddać produkt?

Od otrzymania zamówienia masz 30 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny.


Po jakim czasie z reguły należność za zwrot zostanie wpłacona na moje konto?

Natychmiast po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu go nastąpi zwrócenie należności w ciągu 14 dni w wybrany przez Ciebie podczas zamawiania sposób płatności.


Co robić, gdy produkt został uszkodzony podczas transportu?

Jeżeli dostarczony przez nas towar jest uszkodzony, możesz go oczywiście bezpłatnie odesłać. W tym celu podaj na dokumencie zwrotu, że jest to reklamacja. Natychmiast po otrzymaniu produktu i sprawdzeniu go nastąpi zwrócenie należności w wybrany przez Ciebie podczas zamawiania sposób płatności.


Gdzie mogę nadać przesyłkę ze zwrotem?

Zwrot możesz oddać w każdym punkcie DPD.


Na jaki adres mam wysłać zwrot?

Dokładny adres, na który należy odesłać zwrot, został automatycznie wydrukowany na etykiecie zwrotu. Etykieta zwrotu dostarczana jest razem z zamówieniem.


Czy zostanę poinformowany o tym, że otrzymaliście mój zwrot?

Tak, po wpłynięciu do nas zwrotu otrzymasz drogą e-mailową potwierdzenie zwrotu.

Świadczenia & Usługi

Na co muszę zwrócić uwagę odwiedzając salon Fielmann podczas pandemii koronawirusa?

Ze względu na trwającą pandemię koronawirusa i związanymi z nią standardami higienicznymi prosimy o przestrzeganie przed i podczas wizyty następujących zaleceń:

  • Aby uniknąć czasu oczekiwania, prosimy w miarę możliwości o wcześniejsze uzgodnienie terminu wizyty. Możesz jednak w dalszym ciągu również spontanicznie odwiedzić nasz salon.
  • Jeżeli wykazujesz objawy przeziębienia, prosimy o odwiedzenie naszego salonu dopiero wtedy, gdy będziesz zdrowy. Prosimy o zrozumienie, gdy przed wejściem do salonu nasi pracownicy będą pytać Cię o ewentualne objawy.
  • Zdezynfekuj ręce, zanim wejdziesz do salonu. Środki dezynfekujące znajdują się przy wejściu.
  • W miarę możliwości prosimy o zabranie ze sobą własnej ochrony ust i nosa oraz noszenie jej przez cały czas trwania porady. 

Wszelkie informacje znajdziesz pod fielmann.pl/koronawirus/ .

Dziękujemy Ci za zrozumienie i wsparcie.


Jak mogę zapisać się na newsletter, a jak zrezygnować z jego otrzymywania?

Cieszymy się, że jesteś zainteresowany naszym (bezpłatnym) newsletterem.
Pole do zapisania się znajdziesz w dolnej części naszej strony internetowej. Wpisz tam swój adres e-mail.
Masz również możliwość zapisania się na newsletter podczas składania zamówienia. Bezpośrednio po wprowadzeniu adresu e-mail otrzymasz wiadomość, w której musisz jeszcze tylko potwierdzić swoje zgłoszenie na newsletter.

Oczywiście w każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera. Na końcu każdego newslettera masz możliwość kliknięcia na "rezygnacja".


Jak mogę skontaktować się z Waszym działem obsługi klienta?

Z naszym działem obsługi klienta możesz skontaktować się drogą e-mailową pod e-sklep@fielmann.com i telefonicznie pod bezpłatnym numerem 800 / 343562 (pon.-piątek w godz: 09:00 - 18:00). Alternatywnie do kontaktu z naszym działem obsługi klienta możesz wykorzystać formularz kontaktowy.