Pomoc
Jak mogę dokonać rejestracji?
W celu założenia konta klienta kliknij na ikonę w prawym górnym rogu na stronie internetowej naszego sklepu internetowego. Następnie kliknij na „Rejestracja" i wypełnij formularz rejestracji.
Masz również możliwość zarejestrowania się podczas składania zamówienia. Po kliknięciu w koszyku na „Przejdź do kasy" możesz zarejestrować się klikając na „pierwsza rejestracja".
Jeżeli posiadasz już konto klienta, możesz tą samą drogą zalogować się wpisując swoje dane dostępu (adres e-mail i hasło).
Jak mogę zmienić hasło?
Zaloguj się używając swoich danych logowania (adres e-mail i hasło) na koncie klienta Fielmann.Hasło możesz zmienić w zakładce “Ustawienia”.
Co zrobić kiedy nie pamiętam hasła.
Jeżeli nie pamiętasz hasła możesz je w łatwy sposób zresetować podczas logowania“. Kliknij na „Nie pamiętam hasła“ i podaj swój adres e-mail, którego użyłeś zakładając konto klienta. Następnie zostanie przesłana Ci wiadomość e-mail, dzięki której zresetujesz swoje hasło.
Jak usunąć konto klienta Fielmann?
Zgłoś się do naszego działu obsługi klienta i poinformuj nas o swojej sprawie.Z działem obsługi klienta możesz skontaktować się drogą e-mailową serwisklienta@fielmann.com i telefonicznie pod bezpłatnym numerem 800 / 343562 (pon.-piątek w godz: 09:00 - 18:00 oraz soboty w godz: 09:00 – 14:00). Alternatywnie do kontaktu z naszym działem obsługi klienta możesz wykorzystać formularz kontaktowy.
Jak wylogować się z konta Fielmann?
Jeżeli chcesz wylogować się będąc zalogowanym na koncie klienta w Fielmann kliknij na „Wyloguj“ w górnym prawym rogu.
Jak mogę złożyć zamówienie?
Zainspiruj się naszą różnorodną ofertą i dodaj wybrany produkt do koszyka. Otwórz koszyk i kliknij na przycisk „Przejdź do kasy", aby kontynuować proces składania zamówienia. W sklepie internetowym Fielmann nie ma minimalnej wartości zamówienia.
Jeśli jeszcze nie posiadasz konta klienta, zarejestruj się klikając na „pierwsza rejestracja".
Jeżeli posiadasz już konto klienta, zaloguj się używając swoich danych dostępu (adres e-mail i hasło).
Masz również opcję zamówienia jako gość.
Następnie podaj adres dostawy i wybierz metodę płatności. Jeszcze tylko jedno kliknięcie i możesz sfinalizować składanie zamówienia.
Czy mogę zamówić jako gość?
W sklepie internetowym Fielmann masz opcję zamówienia jako gość. Dodaj wybrany produkt do koszyka. Kliknij na koszyk w prawym górnym rogu, a następnie na przycisk „Przejdź do kasy“. Potem kliknij „Zamów jako gość". Wtedy będzie możliwe sfinalizowanie zamówienia.
Czy mogę anulować zamówienie?
Niestety anulowanie zamówienia nie jest możliwe. W przypadku pytań dotyczących zamówienia nasz dział obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji.Z działem obsługi klienta możesz skontaktować się drogą e-mailową serwisklienta@fielmann.com i telefonicznie pod bezpłatnym numerem 800 / 343562 (pon.-piątek w godz: 09:00 - 18:00 oraz soboty w godz: 09:00 – 14:00). Alternatywnie do kontaktu z naszym działem obsługi klienta możesz wykorzystać formularz kontaktowy.
Czy po złożeniu zamówienia mogę jeszcze zmienić adres do dostawy?
Niestety w przypadku zamówienia już złożonego nie ma możliwości zmiany adresu.
Czy wymagana jest minimalna wartość zamówienia?
Nie, w sklepie internetowym Fielmann nie ma minimalnej wartości zamówienia.
Ze względu na prace związane z inwentaryzacją, przychodzące zamówienia zostaną wysłane dopiero w nowym roku. Przepraszamy za opóźnienie.
Jaki jest czas dostawy?
Produkty dostępne od zaraz dostarczamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeżeli produkt nie jest dostępny od zaraz, czas dostawy wynosi do 7 dni roboczych.
Jakie są koszty wysyłki?
Dla zamówień z określonej grupy produktów, jak również dla towaru od wartości 120 zł wysyłka jest bezpłatna. Jeśli suma zamówienia jest mniejsza niż 120 zł, za wysyłkę pobieramy 15 zł.
Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Po przekazaniu paczki kurierowi DPD lub InPost otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania wraz z kodem do śledzenia umożliwiającym łatwe monitorowanie przesyłki.
Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?
Natychmiast po wpłynięciu zamówienia wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem.
Który dostawca usług kurierskich dostarczy moją paczkę?
Następnie możesz zlecić dostarczenie paczki przez DPD lub InPost do domu lub do paczkomatu InPost.
Jakie sposoby płatności są akceptowane?
Masz do wyboru następujące sposoby płatności:
- Paypal
- Karta płatnicza (Visa, Mastercard, Dotpay)
- Płatność Przelewy 24 / Blik
- Przesyłka „za pobraniem”
Na co należy zwrócić uwagę w przypadku przesyłki „za pobraniem”?
- Możliwe sposoby płatności: gotówka, karta kredytowa, karta debetowa
- Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat.
- Podanie numeru telefonu jest niezbędne do komunikacji z firmą InPost w celu uzgodnienia z Państwem szczegółów dostawy.
Dlaczego płatność kartą kredytową została odrzucona?
Odrzucenie Twojej karty kredytowej może mieć różne przyczyny. Należą do nich ogólne przyczyny techniczne z naszej strony, błąd podczas wprowadzania danych, ważność karty itp. Alternatywnie oferujemy następujące sposoby płatności: PayPal, Płatność Przelewy 24
Kiedy zostanie obciążona moja karta kredytowa?
Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie zakupu.
Informacje na temat odsyłania zwrotów znajdziesz pod poniższym linkiem:
https://www.fielmann.pl/zwroty/
Czy naliczane są koszty za przesyłkę zwrotną?
Dla naszych klientów zwroty nie wiążą się z żadnymi kosztami.
Jak otrzymać nową etykietę zwrotu?
Jeżeli utraciłeś etykietę zwrotu i potrzebujesz nowej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.Z działem obsługi klienta możesz skontaktować się drogą e-mailową serwisklienta@fielmann.com i telefonicznie pod bezpłatnym numerem 800 / 343562 (pon.-piątek w godz: 09:00 - 18:00 oraz soboty w godz: 09:00 – 14:00). Alternatywnie do kontaktu z naszym działem obsługi klienta możesz wykorzystać formularz kontaktowy.
W ciągu jakiego czasu mogę oddać produkt?
Od otrzymania zamówienia masz 30 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny.
Po jakim czasie z reguły należność za zwrot zostanie wpłacona na moje konto?
Karta kredytowa: z reguły 5-7 dni roboczych.
Prosimy pamiętać, że
czas trwania zwrotu zależy
od operatora karty kredytowej i że
w wyjątkowych przypadkach może wynosić
do 30 dni.
PayPal: Natychmiast
Przelewy 24: 5 - 7 dni roboczych
Przesyłka
„za pobraniem”: 5-7 dni roboczych
Uwaga:
Zwrot należności zlecany jest natychmiastowo. Może jednak potrwać, w zależności od Państwa banku, do 30 dni roboczych, zanim należność zostanie zaksięgowana na Państwa koncie lub karcie kredytowej.
Jeżeli wybrano opcję dostawy „za pobraniem”, w celu uzyskania zwrotu środków należy skontaktować się z nami, korzystając z formularza kontaktowego na stronie: fielmann.pl/pzp. W formularzu należy podać numer zamówienia, numer konta oraz dane klienta. Zwrotu środków dokonamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki.
Co robić, gdy produkt został uszkodzony podczas transportu?
Jeżeli dostarczony przez nas towar jest uszkodzony, możesz go oczywiście bezpłatnie odesłać. W tym celu podaj na dokumencie zwrotu, że jest to reklamacja. Natychmiast po otrzymaniu produktu i sprawdzeniu go nastąpi zwrócenie należności w wybrany przez Ciebie podczas zamawiania sposób płatności.
Na jaki adres mam wysłać zwrot?
Dokładny adres, na który należy odesłać zwrot, został automatycznie wydrukowany na etykiecie zwrotu. Etykieta zwrotu dostarczana jest razem z zamówieniem.
Czy zostanę poinformowany o tym, że otrzymaliście mój zwrot?
Tak, po wpłynięciu do nas zwrotu otrzymasz drogą e-mailową potwierdzenie zwrotu.
Na co muszę zwrócić uwagę odwiedzając salon Fielmann podczas pandemii koronawirusa?
Ze względu na trwającą pandemię koronawirusa i związanymi z nią standardami higienicznymi prosimy o przestrzeganie przed i podczas wizyty następujących zaleceń:
- Aby uniknąć czasu oczekiwania, prosimy w miarę możliwości o wcześniejsze uzgodnienie terminu wizyty. Możesz jednak w dalszym ciągu również spontanicznie odwiedzić nasz salon.
- Jeżeli wykazujesz objawy przeziębienia, prosimy o odwiedzenie naszego salonu dopiero wtedy, gdy będziesz zdrowy. Prosimy o zrozumienie, gdy przed wejściem do salonu nasi pracownicy będą pytać Cię o ewentualne objawy.
- Zdezynfekuj ręce, zanim wejdziesz do salonu. Środki dezynfekujące znajdują się przy wejściu.
- W miarę możliwości prosimy o zabranie ze sobą własnej ochrony ust i nosa oraz noszenie jej przez cały czas trwania porady.
Wszelkie informacje znajdziesz pod fielmann.pl/koronawirus/ .
Dziękujemy Ci za zrozumienie i wsparcie.
Jak mogę zapisać się na newsletter, a jak zrezygnować z jego otrzymywania?
Cieszymy się, że jesteś zainteresowany naszym (bezpłatnym) newsletterem.
Pole do zapisania się znajdziesz w dolnej części naszej strony internetowej. Wpisz tam swój adres e-mail.
Masz również możliwość zapisania się na newsletter podczas składania zamówienia. Bezpośrednio po wprowadzeniu adresu e-mail otrzymasz wiadomość, w której musisz jeszcze tylko potwierdzić swoje zgłoszenie na newsletter.
Oczywiście w każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera. Na końcu każdego newslettera masz możliwość kliknięcia na "rezygnacja".
Jak mogę skontaktować się z Waszym działem obsługi klienta?
Z naszym działem obsługi klienta możesz skontaktować się drogą e-mailową pod serwisklienta@fielmann.com i telefonicznie pod bezpłatnym numerem 800 / 343562 (pon.-piątek w godz: 09:00 - 18:00 oraz soboty w godz: 09:00 – 14:00). Alternatywnie do kontaktu z naszym działem obsługi klienta możesz wykorzystać formularz kontaktowy.