• moje konto
    • Okulary
    • Okulary przeciwsłoneczne
    • Soczewki kontaktowe
    • Porady
    • Terminy
    Znajdź salon Fielmann w Twojej okolicy

    Ochrona klientów i naszych pracowników przed koronawirusem przez zachowanie standardów higieny Fielmann.

    Na wczesnym etapie pandemii koronawirusa Fielmann wprowadził działania mające na celu ochronę Państwa i naszych pracowników przed zakażeniem chorobą COVID-19.


    Wspólnie z jednym z najwybitniejszych specjalistów ds. chorób zakaźnych Republiki Federalnej Niemiec, Prof. Dr. Exner (Klinika Uniwersytecka w Bonn) firma Fielmann zidentyfikowała zagrożenia i opracowała standardy higieny dla punktów sprzedaży detalicznej w zakresie optyki okularowej i akustyki słuchu. Konsekwentnie stosujemy te poparte naukowo standardy we wszystkich oddziałach. Stosując maseczki ochronne na twarz, środki dezynfekujące i okulary ochronne, zapewniamy klientom i pracownikom bezpieczne funkcjonowanie w standardowych godzinach pracy.

    Bezpieczny serwis Fielmann w czasach pandemii koronawirusa

    Jako dostawca istotnych usług z zakresu opieki zdrowotnej jesteśmy do Państwa dyspozycji. Aby chronić zdrowie Państwa i naszych pracowników, funkcjonowanie salonów ściśle opiera się na naszych standardach higieny. Termin wizyty mogą Państwo umówić wcześniej online, telefonicznie lub bezpośrednio w salonie. Prosimy, aby przestrzegali Państwo nasze Zasady higieny.

    Prosimy pamiętać o zachowaniu naszych zasad higieny

    Zgodnie ze standardami higieny Fielmann nasi pracownicy przez cały czas trwania porady noszą maseczki ochronne na twarz oraz rękawice jednorazowe, a także regularnie myją i dezynfekują ręce. Wszystkie powierzchnie, produkty i urządzenia, z których korzystano w czasie trwania porady, są następnie dezynfekowane. Również Państwa prosimy o przestrzeganie w naszych salonach kilku zasad higieny:
     

    • Jeżeli wykazują Państwo objawy przeziębienia, zapraszamy do wizyty w naszym salonie dopiero wtedy, gdy będą Państwo zdrowi. Prosimy o okazanie zrozumienia, gdy przed wejściem do salonu nasi pracownicy będą Państwa pytać o ewentualne objawy.
    • Po wejściu do salonu nasz pracownik przywita się z Państwem i pomoże zdezynfekować ręce.
    • W miarę możliwości prosimy o zabranie ze sobą własnej ochrony ust i nosa oraz noszenie jej przez cały czas trwania porady.

    Dziękujemy za zrozumienie i wsparcie.

    Odpowiedzi na często zadawane pytania w związku z aktualną sytuacją wywołaną koronawirusem

    Na najczęściej zadawane przez Państwa pytania dotyczącej aktualnej sytuacji odpowiadamy na tej stronie. W razie dodatkowych pytań w dalszym ciągu mogą się Państwo kontaktować z naszym działem obsługi klienta pod numerem 800 343562.

    Pytania dotyczące umawiania terminu wizyty

    Jak umówić termin wizyty?

    Aby uniknąć oczekiwania, mogą Państwo skorzystać z systemu umawiania terminu wizyty online. Ponadto termin wizyty można również umówić telefonicznie lub bezpośrednio na miejscu.

    Jestem pracownikiem branży o znaczeniu systemowym. Jakie mam możliwości?

    Ważne sprawy klientów, którzy pracują np. w szpitalach i aptekach, w policji, straży pożarnej lub w sklepach spożywczych, realizujemy w pierwszej kolejności. Wymienione grupy zawodowe w dalszym ciągu mogą kontaktować się telefonicznie lub osobiście na miejscu.

    Pytania dotyczące oferty

    Jakie świadczenia oferuje obecnie firma Fielmann?

    Oferujemy Państwu wszystkie usługi z zakresu optyki okularowej, łącznie z badaniem wzroku. Ściśle przestrzegamy przy tym standardów higieny, aby chronić Państwa i nasze zdrowie. Termin wizyty mogą Państwo umówić wcześniej online pod adresem www.fielmann.pl/termin, telefonicznie lub bezpośrednio w salonie.

    Jakie mam możliwości, gdy potrzebuję nowych soczewek kontaktowych?

    Nasi klienci mogą w dalszym ciągu zamawiać soczewki kontaktowe w salonie. Jeżeli do tej pory nie są Państwo jeszcze klientem firmy Fielmann korzystającym z soczewek kontaktowych, mogą Państwo udać się po poradę do jednego z naszych salonów.

    Pytania dotyczące zasad higieny

    Na co muszę zwrócić uwagę przed wizytą w salonie Fielmann?

    Jeżeli mają Państwo objawy przeziębienia, uprzejmie prosimy o przeniesienie wizyty w salonie na inny termin. Ponadto prosimy również o przychodzenie do salonu w miarę możliwości pojedynczo, utrzymywanie odstępu od innych klientów i przestrzeganie zasad higieny Fielmann. Powyższe wytyczne zakładają między innymi, że wszyscy klienci przed wejściem do salonu dezynfekują ręce, a podczas porady noszą ochronę ust i nosa. W miarę możliwości prosimy o zabranie ze sobą własnej ochrony ust i nosa. Wszystkie szczegóły dotyczące standardów higieny Fielmann znajdą Państwo tutaj.

    Chcę przyjść na poradę z osobą towarzyszącą. Na co muszę zwrócić uwagę?

    Zasadniczo prosimy o przychodzenie do salonów bez osób towarzyszących. Jeżeli pozwala na to liczba klientów, osoba towarzysząca może tymczasowo wejść, zachowując minimalny odstęp. Osoby, które wymagają pomocy osoby towarzyszącej, która zapewnia im pomoc np. podczas chodzenia, w dalszym ciągu mogą naturalnie przyjść na poradę w jej towarzystwie. Prosimy o przekazanie nam wcześniej tej informacji.

    Czy firma Fielmann posiada odpowiedni zapas wyposażenia ochronnego i środków dezynfekcyjnych?

    Fielmann już na wczesnym etapie zadbał o zbudowanie wydajnego łańcucha dostaw wyposażenia ochronnego i środków dezynfekcyjnych. Zapewniliśmy zarówno wystarczające stany magazynowe, jak i możliwość stałego zaopatrzenia.

    Należę do grupy ryzyka. Czy podczas wizyty w salonie będą mnie obowiązywać szczególne regulacje?

    Ścisłe przestrzeganie zasad higieny Fielmann zapewnia wszystkim pracownikom i klientom – w szczególności tym, którzy należą do grupy ryzyka – wymaganą ochronę.

    Pytania dotyczące ochrony ust i nosa.

    Czy podczas wizyty w salonie mogę używać samodzielnie uszytej maseczki ochronnej?

    Jeżeli mamy pewność, że tego rodzaju maseczka – tak jak oficjalnie dopuszczone maseczki ochronne – odpowiednio chroni usta i nos, jej stosowanie jest dozwolone.

    Jak prawidłowo korzystać z ochrony ust i nosa?

    Przed każdym założeniem ochrony ust i nosa należy umyć i zdezynfekować dłonie. W miarę możliwości – również podczas noszenia i zdejmowania – dotykać tylko tasiemek. W przypadku tzw. maseczek operacyjnych białą stronę należy nosić do wewnątrz, a kolorową stronę na zewnątrz. W tego typu maseczkach górę można rozpoznać po metalowym pasku, który łatwo się wygina i umożliwia dopasowanie do nosa.

    Gdy noszę maseczkę ochronną na twarz, moje okulary zachodzą parą. Jak mogę temu przeciwdziałać?

    Sposób na zaparowane szkła okularowe:

    • Okulary należy zakładać na maseczkę. Dzięki temu okulary szczelniej dociskają maseczkę do twarzy, w wyniku czego mniej wydychanego powietrza może przedostać się do góry.
    • W miarę możliwości należy wybrać taką maseczkę ochronną na twarz, która na górnej krawędzi jest wyposażona w wyginany drut. Dzięki niemu można optymalnie dopasować przyleganie maseczki ochronnej do kształtu twarzy. Również w tym przypadku obowiązuje zasada: im dokładniej przylega maseczka, tym mniej powietrza może się przez nią przedostać. 
    • Do nowych szkieł okularowych oferujemy specjalną powłokę zapobiegającą parowaniu. Szczegółowych informacji na ten temat udzielą pracownicy w naszych salonach. 
      Przejdź do umawiania terminu wizyty online
    • Nałożyć cienką warstwę delikatnego środka czyszczącego na szkła okularowe. Za pomocą delikatnej chusteczki nałożyć niewielką ilość na czyste szkła i pozostawić na krótko. Następnie szkła wolno jedynie wypolerować, ale nie wolno ich spłukiwać, aby pozostawić cienką warstwę mydła. Dzięki niej woda z wydychanego powietrza nie osadza się na szkłach. Powyższa procedura może chronić szkła przed zachodzeniem parą do czterech godzin, a następnie należy ją powtórzyć. Ważne: unikać płynów zawierających alkohol, środków do mycia szyb lub innych agresywnych środków czyszczących. Ponadto nie używać również płynów czyszczących do pielęgnacji skóry, ponieważ mogą pozostawiać tłuste smugi.
    Zeichenfläche 4 user-loggedout user-loggedin Compass Rechnung Przelewy24 pobraniem PayPal Visa Mastercard dobirka